ویلچر برقی آریا

آماده ارسال
خرید محصول ویلچر برقی آریا

قیمت: تماس بگیرید!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

ویلچر برقی آریا

 

ویلچر برقی آساچیر مدل ASA 250 دارای ویژگیهای زیر میباشد :

  • بدنه تمام آلومینیوم و تاشو
  • تنظیم و باز شدن زیر آرنجی
  • وزن : 26 کیلوگرم
  • نوع موتور : Brushless motor
  • قدرت موتور : 500W
  • نوع باتری : لیتیوم – یون
  • ابعاد در حالت بسته : 89 * 60 * 33
  • ابعاد در حالت باز : 94 * 60 * 96
  • قابلیت قرار دادن در صندوق انواع سواری
  • سایز 42 / 48

 

ویلچر برقی مدل آریا با موتور براش لس و بدنه سبک

ویلچر برقی آریا از دو موتور پر قدرت براش لس (بدون جاروبک) استفاده می کند که با مصرف برق کمتر، قدرت بالاتری به دستگاه می دهد. تا جایی که با قدرت 500 وات این موتور ها می توان یک خودرو را نیز جابجا کرد.

با وجود ظاهر ظریف، این دستگاه در عمل بسیار پر قدرت است و می تواند شخص با وزن 120 کیلو را در شیب 35 در جه جابجا کند. پس در عمل برای جابجایی در شرایط مختلف بسیار مناسب است.

بدنه این دستگاه هم از آلیاژ مقاوم آلومینیوم ساخته شده که علی رغم وزن کم، مقاومت بالایی را نسبت به آهن و فولاد ایجاد می کند.

طراحی مهندسی خاص بدنه این دستگاه باعث شده که مرکز ثقل، دقیقا در مرکز ویلچر باشد تا احتمال افتادن شخص از طرفین و پشت به کمترین مقدار خود برسد. همچنین در این ویلچر امکان کنار زدن دسته های کناری برای سهولت در پیاده و سوار شدن از ویلچر فراهم شده است.

قسمت پارچه ای دستگاه از پارچه سه بعدی ضد تعریق ساخته شده تا با گردش هوای ایجاد شده بین نشیمن، تکیه گاه و سطح بدن، به میزان بالایی از عرق کردن بدن جلوگیری کند. تمام قسمت های پارچه ای دستگاه قابلیت جداشدن و شست و شو را دارد.

برای کاهش وزن ویلچر و سهولت در باز و بسته کردن و جابجایی دستگاه، از باتری لیتیومی به عنوان منبع تغذیه دستگاه استفاده می شود. در نسل جدید باتری های لیتیومی، تنها از یک باتری برای تامین انرژی حرکتی هر دو موتور استفاده می شود و می تواند با هر بار شارژ، مسیر حدود 12 کیلومتر را طی کند. این پیمایش مسیر به درخواست شما تا 20 کیلومتر قابل افزایش است.

در نهایت باید گفت که این ویلچر ، دارای 24 ماه گارانتی بدنه، 12 ماه گارانتی قطعات الکترونیک و 6 ماه گارانتی باتری است و تمام خدمات پس از فروش این ویلچر توسط متخصصین فنی کارخانه ارائه می شود.

مشخصات

مشخصات

وزن.1 کیلوگرم
جنس بدنه

تمام آلومینیومی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آساچیر خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پنج × پنج =

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تماس بگیرید!