ویلچر سه کاره 681

آماده ارسال
خرید محصول ویلچر سه کاره 681

قیمت: تماس بگیرید!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

ویلچر سه کاره 681

 

مشخصات ویلچر :

ویلچر حمامی ۶۸۱ نسب به ویلچرهای معمولی تفاوت بسیاری دارد. بدنه ویلچر های حمامی می بایست در برابر رطوبت بسیار مقاوم عمل کنند. همچنین جنس بدنه این نوع ویلچر باید از نوع ضد زنگ انتخاب شود. ویلچر حمامی استاندارد ۶۸۱ با بدنه استیل روکش کروم این اطمینان را به شما خواهد داد تا سال های بسیار بدون نگرانی از پوسیدگی ویلچر، از آن استفاده کنید. در این محصول از شاسی های لوله ای استفاده شده است و قابلیت تحمل وزن تا 110کیلوگرم را دارا می باشد. وزن ویلچر 20کیلوگرم است. زیردستی ها یکی از بخش های مهم ویلچر است. اگر زیر دستی ویلچر شما ثابت و سخت باشد امکان آسیب به دست های شما بسیار افزایش می یابد. در این ویلچر برای سهولت در استفاده و راحتی دست های شما از زیر دستی های نرم و متحرک استفاده شده است. این مدل به زیرپایی ها متحرک  مجهز شده است. شما دیگر برای جابه جایی با مشکل روبرو نخواهید بود. زیرپایی های  با قابلیت تحمل وزن بالا از خصوصیات این مدل از ویلچر است. این ویلچر از چرخ های توپر بهره می گیرد. نشستن بر روی کفی های بی کیفیت می تواند باعث خستگی و آسیب به افراد شود. در این مدل از کفی دو تکه ابر فایبر گلاس با مقاومت بالا استفاده شده است. شما می توانید ساعت ها بر روی ویلچر نشسته و لذت ببرید. دیگر نگران خشک کردن پشتی ویلچر نباشید. جنس کفی و پشتی این ویلچر چرم مصنوعی میباشد

 

برای خرید ویلچر میتوانید با متخصصان ما در فروشگاه اینترنتی ویلچر آساچیر در تماس باشید

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از آساچیر خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

2 × 5 =

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تماس بگیرید!