ویلچر برقی، به ویژه ویلچرهای تاشو، اغلب در مورد نحوه کارکرد آنها سؤال می شود، به خصوص در مقایسه با صندلی های برقی سفت تر یا اسکوترهای متحرک.

ویلچرهای برقی از طریق یک سری موتور کار می کنند که با باتری کار می کنند و از طریق جوی استیک کنترل می شوند.

ویلچر برقی

درک چگونگی کارکرد ویلچر برقی

ویلچر برقی از طریق یک سری موتور کار می کند که با باتری های برقی قابل شارژ تغذیه می شود و توسط کاربر یا مراقب از طریق جوی استیک کنترل می شود.

در این وبلاگ درباره ویلچر برقی و نحوه عملکرد آن را توضیح می‌دهیم:

  • موتورهای الکتریکی مستقل x2
  • باتری
  • موتورها
  • کنترل و جوی استیک

ویلچر موتوردار ویلچری است که از طریق باتری تغذیه می شود. در آساچیر، ما از باتری های لیتیومی استفاده می کنیم، همه ویلچرهای ما محرک چرخ عقب هستند و دارای اندازه های مختلف چرخ برای مصارف مختلف هستند.

باتری در ویلچر

برخی از ویلچرها دارای دو باتری هستند تا برای کسانی که میخواهند به سفر بروند راحتتر باشد علاوه بر این، ویلچرهای ما را می توان تنها با یک باتری در مواقع اضطراری استفاده کرد و برای کسانی که می خواهند استقلال بیشتری داشته باشند، دسترسی بیشتری به آن می دهد.

با استفاده از باتری های قابل شارژ و قابل جدا شدن می توانید استفاده ایمن و قابل اعتماد از ویلچر برقی داشته باشید.

موتور ویلچر برقی

در ویلچرهای برقی دو نوع موتور وجود دارد

موتورهای برس دار از یک سری برس استفاده می کنند که تماس خود را با کموتاتور حفظ می کند که انرژی روتور را برای دستیابی به قدرت و حرکت فراهم می کند. اگر یک برس خراب یا فرسوده شود، ویلچر تا زمانی که ثابت نشود قابل استفاده نخواهد بود.

موتورهای براشلس، همان چیزی است که آساچیر از آن استفاده می‌کند، بی‌صداتر، نرم‌تر عمل می‌کنند و بدون تعمیر و نگهداری بیشتر عمر می‌کنند. آنها همچنین می توانند با جوی استیک با دقت بیشتری کنترل شوند و طول عمر بیشتری دارند و ضایعات الکتریکی را کاهش می دهند.

این بدان معناست که در حالی که هزینه اولیه ممکن است اغلب تندتر باشد، هزینه طول عمر برای یک کاربر بسیار کمتر است. در آساچیر، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما یک ویلچر ممتاز دارید که با قطعاتی ساخته شده است که برای دوام طراحی شده‌اند، نه اینکه پس از پایان گارانتی خراب شوند.

ویلچر برقی

جوی استیک ویلچر برقی چگونه کار می کند؟

برای استفاده از ویلچر برقی، یک جوی استیک دارید که عملکرد ویلچر شما را کنترل می کند.

جوی استیک شما حاوی بوق، وضعیت باتری و سپس تغییر دهنده سرعت است. این به شما امکان می دهد سرعت را با افزایش تقریبی 0.5 مایل در ساعت تغییر دهید.

هنگامی که سرعت خود را تنظیم کردید، می توان از جوی استیک برای تنظیم جهت و شتاب استفاده کرد. به عنوان مثال، فشار دادن جوی استیک به سمت جلو به شما امکان می دهد سریعتر شتاب بگیرید، در حالی که حرکت اندک پدال گاز سرعت کمتری به شما می دهد.

این حرکت جوی استیک به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود که توسط واحد کنترل (که مانند مغز صندلی عمل می کند) به موتورها منتقل می شود. سپس مقدار صحیح نیرو را به چرخ های عقب می فرستد تا ویلچر را به حرکت درآورد. همه به صورت هماهنگ و سریع کار می کنند، به همین دلیل است که محافظت از جوی استیک شما در باران بسیار مهم است، به خصوص برای جلوگیری از هر گونه آسیب به این مکانیسم های هوشمند.

آیا به دنبال ویلچر برقی کامل هستید؟

با متخصصان ما در تماس باشید، ما می توانیم نیازهای شما را شناسایی کنیم و ویلچری را که مناسب شماست پیدا کنیم.

900 900 93 093

  • office
  • مرداد 22, 1401
  • 485 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!